עורך דין תעבורה בפתח תקווה
אזורי שירות

עורך דין תעבורה בפתח תקווה

זה עשוי לקרות בשלב מסוים גם לכם, תושבי פתח תקווה: אתם תהיו מעורבים בתאונת דרכים או תבצעו עבירת תנועה, לכאורה או שלא. אלו הם מצבים שהם הכול חוץ מנעימים, אבל אפשר לשפר את המצב משמעותית באמצעות פנייה לשירותיו של עורך דין תעבורה בפתח תקווה. בטח תשמחו לשמוע שאתם נמצאים במקום הנכון, מכיוון שעורך דין חגי סער הוא מהמובילים בישראל בתחום של דיני תעבורה.

למה בכלל חשוב לפנות לעורך דין?

עורך דין תעבורה בפתח תקווה הוא הגורם המקצועי שיוכל לסייע לכם בכל מקרה של עבירת תנועה, תאונת דרכים או תרחישים אחרים המשתייכים לקטגוריה הדי רחבה של דיני תעבורה. סיוע של עורך דין יאפשר לכם להבין מול מה אתם עומדים, ובעיקר – מה תוכלו לעשות על מנת להקטין את העונשים שתקבלו, או אפילו לסיים את המקרה ללא כל עונש. זה ממש לא מובן מאליו בתחום בו הענישה עלולה להיות מחמירה ולכלול בתוכה שלילת רישיון, קנס כספי כבד או מספר שנות מאסר.

עו"ד תעבורה בפתח תקווה, כמו בכל מקום אחר על מפת ישראל, יוכל לבחון יחד אתכם את הנסיבות הספציפיות של המקרה. לפעמים המפתח לפתרון נמצא בסעיפי החוק או בתקדימים המשפטיים הרלוונטיים, שרק מומחה לתחום יכיר. בכוחו להעניק סיוע לכל אורך הדרך, כולל כמובן ייצוג בבתי המשפט לתעבורה בעת הצורך.

אין תחליף לייעוץ משפטי הולם

שאלה שאתם אולי שואלים את עצמכם היא מתי מומלץ ליצור קשר עם עו"ד תעבורה בפתח תקווה. למרות שלכל מקרה עשויים להיות חוקים משלו, השורה התחתונה היא שחשוב מאוד לפנות לקבלת ייעוץ והדרכה ראשוניים בהקדם האפשרי.

ייעוץ מקצועי מטעם עורך דין תעבורה בפתח תקווה יוכל לאפשר לכם להבין מהי ההתנהלות המומלצת כבר בשלבים הראשונים, כולל מתן העדות מול גורמי אכיפת החוק. החשש הוא שבהיעדר הייעוץ הראשוני, האנשים יבצעו טעויות שיהיה להם קשה עד בלתי אפשרי לתקן: למשל הודאה באשמה מול הצד השני, בעוד שבפועל מאפייני המקרה ה"אמיתיים" עשויים להצביע על תמונה שרחוקה להיות חד משמעית.

מהם היתרונות של משרד עורכי דין חגי סער?

גם לאחר שמחליטים להיעזר בשירותיו של עו"ד תעבורה בפתח תקווה – כפי שאנחנו כאמור ממליצים לכם לעשות – יש עדיין מה לעשות. חשוב שתבחרו במשרד עורכי דין מנוסה, שתחום דיני התעבורה הוא היחיד בו הוא עוסק. הסיבה לכך היא שרק בתנאים האלו, תוכלו להבטיח ידע מקצועי חסר גבולות וניסיון רב שנים של המשרד בתחום, שעשוי להיות מתורגם לתוצאות בתיק משפטי נתון. המשרד מנוהל על ידי עורכי דין חגי ואלון סער, שניהם מחזיקים בהכשרה האקדמית הנדרשת, בניסיון רב (הם עברו את ההתמחות במשרד של אביהם, עו"ד דוד סער, העוסק בין השאר בדיני נזיקין ותאונות דרכים) ובידע עצום בתחום, פועל יוצא של השתלמויות העומק שהם עוברים באופן תדיר.

משרד עורכי דין חגי סער הוא אחת הבחירות היותר מוצלחות שתוכלו לבצע. המשרד מחזיק במוניטין רב שנים ועומד בחוד החנית בתחום של דיני תעבורה בישראל, גם הודות למעטפת השירותים הרחבה שלה לכל אורך הדרך. במהלך השנים רשם המשרד רשימה נאה של הצלחות, כולל במקרים מורכבים ואפילו תקדימיים.

אנו מעניקים ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי לנאשמים בכל עבירות התנועה, מהקלה ועד הקשה ביותר, לרבות נהיגה בשכרות, שלילת רישיון נהיגה, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בזמן פסילה, מחיקת נקודות תעבורה ועוד.
ריכזנו עבורכם את כל המידע הקשור לתעבורה בפתח תקווה, כולל כתובות תחנות משטרה בעיר, משרד הרישוי, עמדות רשיומט ומיקום מצלמות המהירות בפתח תקווה.

לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ ראשוני, תוכלו ליצור קשר עם המשרד בטלפון 072-3308588 או דרך עמוד יצירת הקשר.

להלן הנתונים אודות תאונות הדרכים והנפגעים בפתח תקווה – כל הנתונים הם (בקירוב) הממוצעים השנתיים בין השנים 2011 ל-2015.

לשם השוואה, לנתונים אודות תאונות הדרכים נוספו סך האוכלוסייה (כמות האנשים המתגוררים בעיר) וסך האוכלוסייה הפעילה (כמות האנשים השוהים בעיר במשך מרבית שעות יום העבודה, כלומר, סכום האוכלוסייה עם ההפרש בין האנשים שיוצאים מן העיר למרבית שעות יום העבודה לבין האנשים שנכנסים אל העיר למרבית שעות יום העבודה).

small-contact-img
לקבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות השאירו פרטים

    s2-arrow

    popularאוכלוסיה 219.8 אלף איש
    licenseאוכלוסיה פעילה 274.3 אלף איש
    accidentכמות תאונות 433 תאונות דרכים עם נפגעים בשנה
    injuredכמות נפגעים618 בני אדם
    rankingדרגת הפגיעה589 קל (95.4%), 23 קשה (3.7%), 6 הרוגים (0.9%)
    statusסטטוס נפגעים123 הולכי רגל (19.9%), 479 נהגים ונוסעים (77.5%), 16 רוכבי אופניים (2.6%)
    ageגיל הנפגעים14 בגיל 0-4 (2.2%), 16 בגיל 5-9 (2.5%), 20 בגיל 10-14 (3.2%), 446 בגיל 15-65 (72.4%), 122 בגיל 65 ומעלה (19.7%)
    car-typesסוגי כלי הרכב
    המעורבים בתאונות
     460 מכוניות פרטיות, 61 מוניות ומכוניות מסחריות, 10 משאיות, 20 אוטובוסים, 4 אוטובוסים זעירים, 124 אופנועים, 12 זוגות אופניים, ו-30 כלי רכב אחרים

    תחנות משטרה בפתח תקווה

    שםכתובתטלפון
    תחנת פתח תקווהשטמפר יהושע 53, פתח תקווה03-9393444

    משרד הרישוי בפתח תקווה

    שםשעות פתיחה
    אלעזר פרידמן 7, פתח תקווהא'-ה' 08:00-13:00, ג' 15:30-18:00

    עמדות רשיומט בפתח תקווה

     

    שםכתובתנגישות
    משרד הרישוי פתח תקווהאלעזר פרידמן 7, פתח תקווהלשכה נגישה
    סופר פארם יכין סנטר שחם 17, פתח תקווההלשכה אינה נגישה
    סניף סופר פארם יעל רום 8, פתח תקווהלשכנה אינה נגישה

    מצלמות מהירות בפתח תקווה

    דרך אורולוב/פינקסר

    זאב אורלוב, פתח תקווה, ישראל

    מהירות מותרת – 50 קמ"ש.קבל הוראות נסיעה

    דרך ג'בוטינסקי/ שחם

    שחם, ז'בוטינסקי, פתח תקווה, ישראל

    מהירות מותרת – 50 קמ"ש.קבל הוראות נסיעה

    כביש 4

    4, פתח תקווה, ישראל

    מהירות מותרת – 90 קמ"ש.קבל הוראות נסיעה

    small-contact-img
    לקבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות השאירו פרטים

      s2-arrow

      מחיקת נקודות? הזמנה למשפט? המומחיות שלנו! תשאיר פרטים ונדבר

      עורך דין תעבורה בפתח תקווה ייעוץ בוואטסאפ עורך דין תעבורה בפתח תקווה ייעוץ בוואטסאפ
      Google ג גוגל
      5.0
      מבוסס על 246 ביקורות
      js_loader